Thursday 26 May 2011

Viva la Diva nr 127 Patcha


Ett helt underbart foillack från Viva la Divas senaste kollektion "Ibiza Party"!
Jag älskar färgen och finishen på det!!
På bilden är det två lager och då är det helt opakt. Lite, lite knepigt att måla med och ganska lång torktid (även fast jag använde snabbtorkande överlack över), men såååå värt det!
Jag älskar turkost. Det är min absoluta favoritfärg så det här lacket gillar jag skarpt!
Det hade bra hållbarhet. Riktigt bra faktiskt.
Enda anledningen till att det inte får högsta betyg är just torktiden. I övrigt helt fantastiskt! Köp det! ;)

Betyg: 9/10

Little Miss Impatiens kommentar: "Läckert! Är det där turkost? Jo, det är det! Eller...?"

Mr Tickles kommentar: "Niiiiiiiice!" Det är din färg!"

English: A supernice foil polish from Viva la Diva! I just love the colour and the finish of it! I wear two coats in the photo and that is sufficient for no VNL. A bit tricky to paint with and it took rather long for it to dry but it's soooo worth it! No flaking for days with a top coat. The reason I don't give it a top mark is the long waiting for it to dry. But I love it! Buy it! :)

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment but please be respectful :) Questions will be answered here as soon as possible. Spam will automatically not be published and/or deleted. Thank you for reading!